شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

بشارت کلام خداعیسی مسیح

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خداوندا شکرت برای پاکیت و محبتت...🙏🙏

پادشاهی که فدای مردمش شد و جانی دوباره به آدمیان داد

پادشاهی که تاج از خار

پادشاهی که شنل از خون

پادشاهی که مرز حکومتش به پهنای قلبهای همه انسانهاست

کلیددار تمام درهای بسته

جواب تمام سوالهای بی جواب

پادشاهی که پاهای رهروانش رو خودش میشورد

باید بگوییم نامش مسیح بود اما او فقط مسیح نیست

بگوییم پادشاه عالم بود اما اورا شرح نمیدهد

آمین که درهای قلبمون رو بازو بازتر کنیم ❤️✝️✝️✝️


Ein Königreich, das sein Volk opferte und den Menschen wieder Leben gab

Ein Königreich mit einer Dornenkrone

Das Königreich, das Blut verhüllt

Ein Königreich, dessen Grenzen das Herz aller Menschen sind

Schlüssel zu allen geschlossenen Türen

Beantworten Sie alle unbeantworteten Fragen

Ein Königreich, das seine eigenen Beine beugt

Wir müssen sagen, dass sein Name Christus war, aber er ist nicht der einzige Christus

Nehmen wir an, er war der König des Universums, aber er beschreibt es nicht

Amen, um die Türen unserer Herzen zu öffnen










مرگ عیسی .

انجیل یوحنا - باب ۱۹، آیات ۲۸ تا ۳۷

«مرگ عیسی (جمعه الصلیب/مقدس)»


28 آنگاه عیسی آگاه از اینکه همه چیز به انجام رسیده است، برای آنکه کتب مقدّس تحقق یابد، گفت: «تشنه‌ام.» 29 در آنجا ظرفی بود پر از شراب ترشیده. پس اسفنجی آغشته به شراب بر شاخه‌ای از زوفا گذاشته، پیش دهان او بردند. 30 چون عیسی شراب را چشید، گفت: « تمام شد! / به انجام رسید! » سپس سر خم کرد و روح خود را تسلیم نمود.


31 آن روز، روز ’تهیه‘ بود، و روز بعد، شَبّات بزرگ. از آنجا که سران یهود نمی‌خواستند اجساد تا روز بعد بر صلیب بماند، از پیلاتُس خواستند تا ساق پاهای آن سه تن را بشکنند و اجسادشان را از صلیب پایین بیاورند. 32 پس سربازان آمدند و ساق پاهای نخستین شخص و آن دیگر را که با عیسی بر صلیب شده بود، شکستند. 33 امّا چون به عیسی رسیدند و دیدند مرده است، ساقهای او را نشکستند. 34 امّا یکی از سربازان نیزه‌ای به پهلوی او فرو برد که در دم خون و آب از آن روان شد. 35 آن که این را دید، شهادت می‌دهد تا شما نیز ایمان آورید. شهادت او راست است و او می‌داند که حقیقت را می‌گوید.


36 اینها واقع شد تا کتب مقدّس به حقیقت پیوندد که: «هیچ‌یک از استخوانهایش شکسته نخواهد شد،»[خروج ‏12‏:46؛ اعداد ‏9‏:12؛ مزمور ‏34‏:20]. 37 و نیز بخشی دیگر از کتاب که می‌گوید: «بر آن که نیزه‌اش زدند، خواهند نگریست.»

.

“Good Friday” is a Christian holiday commemorating the crucifixion of Jesus and his death at “Calvary”. It is observed during Holy Week as part of the Paschal Triduum on the Friday preceding Easter Sunday, and may coincide with the Jewish observance of Passover. It is also known as “Holy Friday”, “Great Friday”, and “Black Friday”.

.

.

Gopspel of John - Ch.19, V.28-37:

“Death of Jesus”


28 After this, Jesus knowing that all things were now accomplished, that the scripture might be fulfilled, saith, I thirst. 29 Now there was set a vessel full of vinegar: and they filled a sponge with vinegar, and put it upon hyssop, and put it to his mouth. 30 When Jesus therefore had received the vinegar, he said, “It is finished”: and he bowed his head, and gave up the ghost.


31 The Jews therefore, because it was the preparation, that the bodies should not remain upon the cross on the sabbath day, (for that sabbath day was an high day,) besought Pilate that their legs might be broken, and that they might be taken away. 32 Then came the soldiers, and brake the legs of the first, and of the other which was crucified with him. 33 But when they came to Jesus, and saw that he was dead already, they brake not his legs: 34 But one of the soldiers with a spear pierced his side, and forthwith came there out blood and water. 35 And he that saw it bare record, and his record is true: and he knoweth that he saith true, that ye might believe.


36 For these things were done, that the scripture should be fulfilled, “A bone of him shall not be broken”. 37 And again another scripture saith, “They shall look on him whom they pierced!”.

انجیل یوحنا باب۳.

انجیل یوحنا باب سه :

۳۶ آن کسی که به پسر ایمان بیاورد حیات جاودان دارد اما کسی که از پسر اطاعت نکند حیات را نخواهد دید بلکه همیشه مورد غضب خدا خواهد بود‌.

❤️❤️

پدر آسمانی به مسیح این قدرت را بخشیده است که به همه اشخاصی که به او ایمان می‌آورند، حیات جاودان بدهد. این یکی از واضح‌ترین آیات کتاب مقدس است درباره اینکه یک شخص چگونه نجات می‌یابد؟ این به سادگی به وسیله ایمان به پسر خدا میسر می‌شود. چنانچه ما این آیه را می‌خوانیم، باید بفهمیم که خدا دارد سخن می‌گوید. او وعده می‌دهد و این وعده نمی‌تواند هرگز شکسته شود. او واضحاً و مشخصاً می‌گوید که هر کس که به پسر او ایمان دارد، حیات جاودان خواهد داشت. پذیرفتن این وعده، رقصی در تاریکی نیست.

در واقع سرنوشت نهایی ما بستگی دارد به اینکه با پسر خدا چه کنیم. اگر او را بپذیریم، خدا به ما حیات جاودان را به عنوان هدیه‌ای رایگان می‌دهد. اگر او را رد کنیم، ما هرگز از حیات جاودان لذت نخواهیم برد و نه تنها این، بلکه غضب خدا ما را احاطه کرده و باید منتظر سقوط در هر لحظه از زندگیمان باشیم.

خداوندا شکرت برای پاکیت و محبتت...🙏🙏


«استاد، در ميان دستورهای مذهبی كدام يک از همه مهمتر است؟» عيسی جواب داد: ☝️«خداوند را كه خدای توست، با تمام قلب و جان و عقل خود دوست داشته باش. اين 👈اولين ومهمترین دستور خداست.

👈️دومين دستور مهم نيز

☝️مانند اولی است: همسايهٔ خود را دوست بدار، به همان اندازه كه خود را دوست می‌داری. تمام احكام خدا و گفتار انبیا در اين دو حكم خلاصه می‌شود و اگر شما اين دو را انجام دهيد، در واقع همه را انجام داده‌ايد.»

متی‌ٰ 22:36‭-‬40


زیرا تمام شریعت در یک حکم ☝️خلاصه می‌شود و آن اینکه «همسایه‌ات را همچون خویشتن محبت کن.»

غلاطیان 5:14


ديگر فرقی نمی‌كند كه

👈يهودی باشيم

👈 يا غيريهودی،

👈 غلام باشيم

👈يا آزاد،

👈مرد باشيم

👈 يا زن؛ ☝️

زيرا همهٔ ما مسيحيان در عيسی مسيح يكی هستيم؛

غلاطيان 3:28


زیرا او خودْ 👈صلح و سلامت ماست، که این

👈دو گروه را یکی ساخته است.

☝️او در بدن خود

👈 دیوار جدایی را که باعث دشمنی بود فرو ریخته،☝️ شریعت را با قوانین و مقرراتش باطل ساخت، بدین قصد که از آن دو یک انسانِ نو آفریده، صلح و سلامت پدید آورد و هر دو گروه را در یک بدن با خدا آشتی دهد، به واسطۀ صلیب خود که بر آن 👈دشمنی را کشت.

او آمد و بشارت صلح را به شما که دور بودید و به آنان که نزدیک بودند، رسانید، زیرا به واسطۀ او، هر دو توسط ☝️👈یک روح به حضور پدر دسترسی داریم.

اَفِسسیان 2:14‭-‬18


این اشخاص زیر همه مسیحی نام هستن🤥

👇👇👇👇👇👇

☝️«در روز قيامت بسياری نزد من آمده، خواهند گفت: 👈خداوندا، خداوندا، ما پيغام تو را به مردم داديم و با ذكر نام تو، ارواح ناپاک را از وجود افراد بيرون كرديم و معجزات بزرگ ديگر انجام داديم. ولی من جواب خواهم داد: 🤚من اصلاً شما را نمی‌شناسم، 🤥😠از من دور شويد ای بدكاران.

متی‌ٰ 7:22‭-‬23


در محبتْ ترس نیست، بلکه محبتِ کامل ترس را بیرون می‌راند؛ زیرا ترس از مکافات سرچشمه می‌گیرد و کسی که می‌ترسد، در محبت به کمال نرسیده است.

۱یوحنا 4:18

👇👇👇👇👇👇

🤥🥵

اینجا دروغگو و آدم ترسو با جنایتکار و فاسد تفاوتی نداره ☝️

امّا نصیب

👈بزدلان و بی‌ایمانان و مفسدان و آدمکشان و بی‌عفتان و جادوگران و بت‌پرستان و همۀ

👈 دروغگویان، دریاچۀ مشتعل به آتش و گوگرد خواهد بود. این مرگ دوّم است.»

مکاشفه 21:8

چهار هفته قبل از فرار رسیدن کریسمس تولد عیسی مسیح.

حدود چهار هفته پیش از عید کریسمس، شمعها و ستاره‌های الکتریکی در شکلهای گوناگون پشت پنجره‌های خانه‌ها قرار می‌گیرد و روشنی آن در دل تاریکی زمستان شکوه خاصی دارد. علاوه بر این، از شمعهای واقعی نیز استفاده می شود. از چهار شمع که نماد چهار هفته انتظار و به استقبال کریسمس رفتن است، هر یکشنبه یکی از شمعها را روشن می‌کنند. هفته‌ی اول، یک شمع، هفته‌ی دوم، دو شمع، هفته‌ی سوم، سه شمع را و چهارمین هفته که تولد عيسي مسیح است چهارمین شمع نیز افزوده می‌شود. واژه‌ی Advent از کلمه‌ی لاتین Adventus گرفته شده که به معنای رسیدن و یا فرارسیدن است. که به تعبیرهای گوناگون هم می‌تواند رسیدن نور و گرما و روشنایی باشد که در پیش است و هم اشاره به تولد مسیح و جشن کریسمس اطلاق گردد. اجرای این مراسم به زمان دوری برنمی‌گردد. این رسم که 24 روز قبل از فرارسیدن تولد عيسي مسیح آغاز می‌شود، مردم شمارش معکوس را شروع می‌کنند. برای این کار تقویم‌های مخصوصی به ویژه برای کودکان تهیه شده که با تصویرها و نقاشیهای زیبا تزیین می‌شود و دریچه‌هایی در آن تعبیه شده که کودک هر روز یکی از آنها را باز می‌کند تا به روز 24 دسامبر می‌رسد که «یول» هست و تولد مسیح. برای جلب توجه کودکان در درون هر دریچه شکلات یا چیز جالبی هم قرار می‌دهند که اشتیاق کودک را برای باز کردن آن بیشتر می‌کند. این تقویم‌ها اولین بار از آلمان به سوئد آمده‌است. شمع و ستاره‌ی Advent نیز دستاورد آلمانیهاست که نوع شمعهای الکتریکی آن از سال 1870 به بعد در سوئد مورد استفاده قرار گرفته‌است. ستاره‌های الکتریکی در آغاز از کاغذهای مخصوص تهیه می‌شده اما امروزه انواع پلاستیکی، چوبی، مسی و فلزی آن موجود است. این چهر هفته‌ی هرکدام به مناسبتی برگزار می‌شود: هفته‌ی اول یا شمع اول را که روشن می‌کنند، در حقیقت به یاد و به همدردی با کسانی‌است که خانه و کاشانه‌ای ندارند. با روشن کردن اولین شمع، آرزو می‌کنند که همه دارای سرپناه و کاشانه‌ای باشند. دومین هفته و یا دومین شمع را که روشن می‌کنند، در همدردی با تهیدستان است و آرزو می‌کنند که فقر و تنگدستی از جهان رخت‌بربندد. سومین شمع را در سومین هفته روشن می‌کنند که در همدردی با انسانهایی است که تنها هستند.و از تنهایی رنج می‌برند. و بالاخره چهارمین و آخرین شمع جهت رسیدن «یول» و تولد عیسی مسيح روشن می‌شود

عزیزانی که در ایران هستند چنانچه نیاز به کلام خداوند،انجیل دارند در خصوص پیام دهند.

عزیزانی که در ایران هستند چنانچه نیاز به کلام خداوند ، انجیل دارند در خصوصی پیام دهند .

انجیل یوحنا فصل ۱۲

ترجمه قدیم

۲۶ اگر کسی مرا خدمت کند، مرا پیروی بکند و جایی که من می‌باشم آنجا خادم من نیز خواهد بود؛ و هر که مرا خدمت کند پدر او را حرمت خواهد داشت. ۲۷ الان جان من مضطرب است و چه بگویم؟ ای پدر مرا از این ساعت رستگار کن. لکن بجهت همین امر تا این ساعت رسیده‌ام.

ترجمه شریف

۲۶ اگر کسی می‌خواهد مرا خدمت کند باید به دنبال من بیاید و هر جا من باشم خادم من نیز در آنجا با من خواهد بود و اگر کسی مرا خدمت کند پدر من او را سرافراز خواهد کرد‌. ۲۷ اکنون جان من در اضطراب است‌. چه بگویم؟ آیا بگویم: «ای پدر مرا از این ساعت برهان‌؟» اما برای همین منظور من به این ساعت رسیده‌‌ام‌.

ترجمه تفسیری

۲۶ «به این یونانیها بگویید که اگر می‌خواهند شاگرد من شوند، باید از من سرمشق بگیرند. چون خدمتگزاران من باید هر جا می‌روم با من بیایند. اگر عینا از من سرمشق بگیرند، پدرم خدا ایشان را سرافراز می‌گرداند. ۲۷ اکنون جانم همچون دریایی آشفته است. آیا باید دعا کنم که: ای پدر، از آنچه می‌خواهد بر من واقع شود، مرا نجات ده؟ ولی من برای همین امر به این جهان آمده‌ام!

ترجمه انگلیسی

26 Whoever serves me must follow me; and where I am, my servant also will be. My Father will honor the one who serves me. 27 "Now my heart is troubled, and what shall I say? Father, save me from this hour? No, it was for this very reason I came to this hour.


#کتاب_مقدس #کتابمقدس_در_ایران #کتابمقدس #مسیحیت #مسیحیان_ایران #مسیحیان_فارسی_زبان #انجیل #انجیل_پارسی #تورات #تعمید #تعمید_آب #غسل_تعمید #صلیب #صلیب_مسیح #تثلیث #شهاب_محمدی #کلیسا #کلیسای٧ #کلیسای_خانگی #کشیش_هرمز #ملکوت #jesus #shahabmohammadi ##bible #بشارت_مسیح #بشارت_انجیل

داوری بوسیله کلام عیسی مسیح.

داوری بوسیله کلام عیسی مسیح.

پس عیسی مسیح با صدای بلند گفت:

هر که به من ایمان بیاورد نه فقط به من بلکه به فرستنده من نیز ایمان آورده است. هر که مرا میبیند فرستنده مرا دیده است. من نوری هستم که به جهان آمده ام تا هر که به من ایمان آورد در تاریکی نماند اما اگر کسی سخنان مرا بشنود ولی اطاعت نکند من در حق او داوری نمی کنم، زیرا نیامده ام تا جهان را محکوم سازم بلکه تا جهان را نجات بخشم. داوری هست که هر که مرا رد کند و سخنانم را نپذیرد او را محکوم می سازد. سخنانی که من گفتم در روز آخر او را محکوم خواهد ساخت. چون من از خود سخن نمی گویم بلکه پدری که مرا فرستاده است به من فرمان داد که چه بگویم و چگونه صحبت کنم و من می دانم که فرمان او حیات جاودانی است. پس آنچه من می گویم کاملا همان چیزی است که پدر به من گفته است. آمین هللویا هللویا هللویا مسیح راه جاودانگی محبت آمین.

یوحنا 12:44/50

ما مسیحیان ایمان داریم که همه گناهان ما با قربانی شدن عیسی مسیح بر صلیب پاک میشود.👇

ما مسیحیان ایمان داریم که همه گناهان ما با قربانی شدن عیسی مسیح بر صلیب پاک میشود و با زنده شدنش ما نیز تبدیل به انسانی با روح جدید میشویم ولی پیروان همه ادیان دنیا منتظرند بمیرند تا برحسب وعده پیامبرانشان که در زمان حیاتشان هیچکسی را شفا نداده بودند پیروانشان را بعد از مردن شفاعت بدهند!! پیروان ادیان چه تضمینی در " این دنیا " گرفته اند تا در دنیای بعدی شفاعت یابند؟!!! اگر به دینشان ایمان دارند که گاوپرستان هم دارند و دوم آنها باید عبادت های واجب دینی و احکام فیزیکی مذهبی شان را هم بجا اورند تا نجات یابند و وعده داده شده در قیامت دو ترازو یکی برای ثوابهایشان دیگری هم که مطمئنا از سنگینی خواهد شکست برای گناهانشان !!! ولی اجازه بدهید تضمینات خداوندم عیسی مسیح را که فرمود من اولین و آخرین هستم را بگویم ما بجز شرط ایمان به مسیح بعنوان خداوند و نجات دهنده، شرط و شریعت و رسم دیگری نداریم؛ نخست اینکه در بیشتر کتابهای تاریخ و کتیبه های یونانی و رومی و اسراییلی و حتی بعضی کتابهای دینی غیر مسیحی هم از مرده زنده کردن و شفا دادن و معجزات خارق العاده شخصی بنام یشوع یا عیسی یا کریستوس نام برده شده و نوشته شده که نه تنها پیروانش، افراد بسیاری چند روز بعد از مرگش او را زنده دیده اند البته تضمین های روحانی زیادی هست که ثابت میکند تنها نجات دهنده انسانها عیسی مسیح است که من به کمی از انها اشاره میکنم بعضی از برادران و خواهران مسیحیم و شخص خودم شهادت از دیدن عیسی و معجزات عیسی داده ایم و من قاطعانه شهادت میدهم که عیسی مسیح چند سال پیش بدستان من ناچیز مرده ای را زنده کرده است خداونم عیسی را سپاس و جلال باد تا ابدالآباد گرچه کسی باور نکند ولی خود من شاهدم، بهتر است به تضمینات اعتقادی و ایمان به عیسی مسیح اشاره کنم، عیسی مسیح تنها شخص معنوی است که در زمان زندگی زمینی تن به ازدواج و خرید خانه و اجناس و زمین و کلا مادیات و لذات دنیا نداد و صادقانه ان تعریفی که ما از یک شخص معنوی و یک پیامبر داریم که اینچنین بی الایش باشد را جامه عمل پوشاند، معجزات خداوند عیسی متفاوت از معجزات پیامبرانش جنبه حیاتبخشی دارد مانند شفاهای جسمی افراد کور و کر و لال و لنگ و دیوانه و بیمار، شفاهای روحی خارج کردن جن و ارواح پلید از اشخاص، زنده کردن مردگان و زنده شدن از مردگان، بخشیدن کامل گناهان یک انسان، شنیدن ندای درون انسانها و به واقعیت پیوستن تمامی پیشگوییهایی که در انجیل مکاشفه مسیح به یوحنا میگوید...؛؛ با در نظر گرفتن اینهمه خصوصیات متعالی مسیح، آیا شما در تاریخ انسانها از بزرگان و اسطوره ها شخص دیگری را میشناسید یا حتی در کتابی خوانده اید که شخصی مانند عیسی مسیح اینهمه توانا و فداکار و مهربان و بخشنده باشد و همه خصوصیاتی که در بالا ذکر کردم را داشته باشد؟ و قادر به انجام هر شفا و معجزات حیاتبخش و سلامتی باشد؟ حتی تا به امروز نیز بوسیله پیروانش معجزات انجام بدهد؟

مسلمانانی که میگویند اسلام کامل ترین دین و کتاب قران کلام خداست؟؟

سلام وعرض ادب. به قول شما مسلمانان که میگوید اسلام بهترین و کامل ترین و قرآن کلام خدا است و کتاب مقدس نوشته شده توسط این و آن است پس چرا در قرآن در ۱۳ آیه خطاب مسلمانان میگوید که تورات وانجیل قبول داشته باشید . و بیاد داشته باش که کتاب مقدس بیش ۲۰۰۰ پیش سال نازل شده و قرآن۱۴۰۰سال اگر مطالعه دقیق از کتاب مقدس و قرآن داشته باشی به راحتی میفهمی که کتاب مقدس کلام خداست یا قرآن ... بیشتر مسلمانان به این باورند که وقتی قران نازل کتاب مقدس منسوخ شد... سوال من از مسلمانان عزیز این است آیا این باور شما توهین به خداوند نیست؟ پس اگر خداوند قادر به خلق کردن انسان است. چرا باید کتابی ره نازل کند که بعد ۸۰۰ سال بگوید ای مردم من اشتباه کردم که کتاب مقدس نازل کردم. و از این بعد قران با این همه آیات جنایی و تعبیض آمیز زن را مثل کشتزار خطاب میکند کلام خداست...

از دید اسلام در آغوش گرفتن کنیز در نماز نه تنها اشکالی ندارد که امری جایز است

●از دید اسلام در آغوش گرفتن کنیز در نماز نه تنها اشکالی ندارد که امری جایز است.


⚡️از آنجایی که اسلام دینِ شهوت است، از این رو حتی هیچ ارزش و شانی برای عبادات خویش قائل نیست؛ برای همین به آغوش کشیدن کنیز حتی در حین نماز جایز و صحیح است.


⚡️در حدیثی کاملا صحیح از ائمه شیعه چنین آمده است:


#متن_عربی: الْحُسَيْنُ بْنُ سَعِيدٍ عَنِ ابْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنْ مِسْمَعٍ قَالَ:سَأَلْتُ أَبَا الْحَسَنِ ع فَقُلْتُ أَكُونُ أُصَلِّي فَتَمُرُّ بِي جَارِيَةٌفَرُبَّمَا ضَمَمْتُهَا إِلَيَّ قَالَ لَا بَأْسَ.


#ترجمه: از امام موسی کاظم پرسیدم در حال نماز هستم و کنیزم بر من داخل می شود، ممکن است او را در آغوش خود بکشم گفت: اشکال ندارد.


۱.علامه محمد باقر مجلسی: این روایت صحیح است.

#منبع: ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الأخبار نویسنده : العلامة المجلسي جلد : ۴ صفحه : ۵۰۴


۲.شیخ محمد باقر سبزواری: این روایت صحیح است.

#منبع: ذخیرة المعاد في شرح الإرشاد نویسنده : المحقق السبزواري جلد : ۲ صفحه : ۳۵۶


۳.میرزا ابوالقاسم قمی: این روایت صحیح است.

#منبع: مناهج الأحكام في مسائل الحلال و الحرام نویسنده : القمّي، الميرزا أبو القاسم جلد : ۱ صفحه : ۵۵۶


۴.آیت الله هاشمی شاهرودی: این روایت صحیح است.

#منبع: کتاب خمس، نوشته هاشمی شاهرودی، جلد ۱ صفحه ۱۹۲


۵.شیخ محمد باقر بهبهانی: این روایت صحیح است.

#منبع: مصابيح الظلام فی شرح مفاتیح الشرایع نویسنده : الوحيد البهبهاني، محمّد باقر جلد : ۶ صفحه : ۲۳۲


⚡️طبق این روایت اسلام حتی برای عبادات خویش اعم از نماز و... ارزشی قائل نیست، بلکه اسلام دین شهوت‌رانی‌ست که جواز شهوت‌رانی را حتی در حین نماز صادر کرده است.

12345678
last