23 چراکتاب مقدس با هر کتابی فرق میکند.؟؟کتاب مقدس چطوری میتواند مارا در مشکلات یاری کند؟؟

چراکتاب مقدس با هر کتابی فرق میکند.؟؟کتاب مقدس چطوری میتواند مارا در مشکلات یاری کند؟؟


چرا کتاب مقدس با هرکتاب دیگری فرق می کند؟

کتاب مقدس چگونه می تواند مارا در مشکلاتمان یاری کند؟

چرا می توان به پیشگویی های کتاب مقدس اطمینان داشت؟!

خوب دوستان ما درمورد کتاب مقدس حرف میزنیم.👇👇










کتاب مقدس در مجموعه از ۶۶کتاب و نامه تشکیل شده است که هر یک از ان ها چندین باب و باب ها به آیات تقسیم شده اند.

دریافت هدیه از دوستی صمیمی لذت بخش و شادی اور است.بخصوص همان هدیه ان چیزی باشد که به ان نیاز داشته ایم.این موضوع نشان دهنده توجه و محبت دوستانمان به ماست.آیا چنین هدیه ای ما را به قدر دانی و سپاسگزاری از ان بر نمی انگیزد؟


خداوند مهربان نیز هدیه ای با ارزش به ما داده است.هدیه ای به نظیر و بی همتا که راهگشای زندگی است و از اسرار ان پرده بر میدارد.این هدیه با ارزش (کتاب مقدس)است.

این کتاب از افرینش زمین واسمان و همینطور به وجود امدن انسان سخن می گوید و حاوی اصولی است که می توان گره گشای مشکلات و نگرانهای زندگی باشد.همچنین در این کتاب خداوند انسانها رااز مقصود خود اگاه می سازد و روشن می کند که چگونه شرایط بهتری روی زمین بر قرار خواهد کرد .

آیا چنین هدیه ای بی نظیر نیست وما را به قدردانی ب نمی انگیزد؟؟


له علاوه به این هدیه الهی شامل حقایقی در مورد شخصیت خداست. به همین دلیل کتاب مقدس بهترین وسیله برای شناخت خدا و نزدیک شدن به اوست .ای موضوع که خداوند در مورد شخصیت خود در این کتاب نگاشته و آن را در اختیار ما گذاشته است باعث دلگرمی است ،چرا که نشان می دهد خواست اوست که اورا بشناسیم و به او نزدیک شویم .


کل کتاب مقدس و یا قسمت های از این کتاب حدودا به ۲۶۰۰ زبان ترجمه شده است.و به عبارت دیگه ۹۰ درصد از ساکنین زمین می توانند ان را به زبان خود بخوانند.هر هفته به طور متوسط بیش از یک میلیون نسخه از این کتاب توزیع میشود .میلیاردها کپی از این کتاب و یا قسمتهای از ان تولید شده است.به راستی که هیچ کتاب دیگری تا این این چاپ و توزیع نشده است .

میتوان گفت کتابی که به دست انسانها نگاشته شده است (کلام خداست).

در کتاب مقدس میخونیم مردانی تحت تاثیر روح القدس ،یعنی نیروه الهی افکار و خواسته های خداوند دا به قلم آورده اند .(۲پطرس ۱:۲۱)به عبارت دیگر این کتاب الهام خداست.

این کتاب در ابتدا توضیح می دهد که مشکلات بشر چگونه اغاز شد.سپس هزاران سال از تاریخ بشر را بیان می کند .هر قسمت ان به شکلی مقصود خدا را برای انسان ها روشن می سازد ودر انتها نشان می دهد که تمام زمین به بهشت مبدل خواهد شد .انسجام و هماهنگی ای که در کتاب مقدس وجود دارد خلاف انتظار نیست زیرا این کتاب کلام خداست.

همان طور که قبلا گفتیم نویسنده اصلی کتاب مقدس یهوه خداست.


مطالعه کتاب مقدس می تواند زندگی مارو دگرگون سازد چرا که بهترین وسیله برای خودشناسی و تشخیص ضعفهایمان است.کلام خدا افکار و نیاز قلبی مارا اشکار می سازد .حالا اگر نیاز به تغییر را در خود احساس کنیم و شخصیت هامون را مطابق با اصول کتاب مقدس تغییر دهیم نشان می دهیم تا چه حد خدا را دوست داریم وبه او احترتم میگذاریم .


کتاب مقدس حقیقتا کتابی از طرف خداست . باید آن را مطالعه کنیم و در ان تعمق نماییم. و به این شکل قدردانیمان را از این هدیه الهی نشان دهیم .

مطالعه کلام خدا سبب می شود درک و فهم ما را از مقاصد خدا را برای بشر عمیق تر شود .


شناخت عیسی اهمیت بسیار دارد.در کتاب مقدس امده است که انسان زمانی به حیات جاودان دست میابد که خدای واحد حقیقی و فرستاده او عیسی مسیحی را بشناسد.(یوحنا ۳:۱۷).آری دوستان شناخت یهوه خدا و عیسی مسیح راه دستیابی به زندگی جاودانی و بهشت روی زمین است.(یوحنا ۶:۱۴)🙏🙏🙏🙏


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ 25 / 8 / 1397 ] [ 11:24 PM ] [ یزدان صفری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]