0 انجیل یوحنا باب۳.

انجیل یوحنا باب۳.


انجیل یوحنا باب سه :

۳۶ آن کسی که به پسر ایمان بیاورد حیات جاودان دارد اما کسی که از پسر اطاعت نکند حیات را نخواهد دید بلکه همیشه مورد غضب خدا خواهد بود‌.

❤️❤️

پدر آسمانی به مسیح این قدرت را بخشیده است که به همه اشخاصی که به او ایمان می‌آورند، حیات جاودان بدهد. این یکی از واضح‌ترین آیات کتاب مقدس است درباره اینکه یک شخص چگونه نجات می‌یابد؟ این به سادگی به وسیله ایمان به پسر خدا میسر می‌شود. چنانچه ما این آیه را می‌خوانیم، باید بفهمیم که خدا دارد سخن می‌گوید. او وعده می‌دهد و این وعده نمی‌تواند هرگز شکسته شود. او واضحاً و مشخصاً می‌گوید که هر کس که به پسر او ایمان دارد، حیات جاودان خواهد داشت. پذیرفتن این وعده، رقصی در تاریکی نیست.

در واقع سرنوشت نهایی ما بستگی دارد به اینکه با پسر خدا چه کنیم. اگر او را بپذیریم، خدا به ما حیات جاودان را به عنوان هدیه‌ای رایگان می‌دهد. اگر او را رد کنیم، ما هرگز از حیات جاودان لذت نخواهیم برد و نه تنها این، بلکه غضب خدا ما را احاطه کرده و باید منتظر سقوط در هر لحظه از زندگیمان باشیم.


[ بازدید : 450 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ 2 / 12 / 1398 ] [ 0:41 AM ] [ یزدان صفری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]