0 ایا با خواندن کتاب مقدس میشه به خداوند نزدیک شد؟

ایا با خواندن کتاب مقدس میشه به خداوند نزدیک شد؟


Kannst du dich Gott nähern, indem du die Bibel liest?

Was liest deine Bibel in unserem Leben?

روش خواندن کتاب مقدس به چه صورت هست؟

خواندن کتاب مقدس چه تاثیری تووزندگی ما دارد؟

ایا با خواندن کتاب مقدس میشه به خدا نزدیک شد؟







افراد مختلف کتابهای خوبی می نویسند و کتاب های خوب زیادی در دنیا وجود دارد ولی خدا تنها نویسنده یک کتاب است و آن کتاب مقدس (تورات+انجیل) می باشد. مردم باسواد در طول زندگیشان حداقل در حدود 300 کتاب می خوانند، ولی خیلیها متاسفانه حتی یکبار نیز با دقت کلام خدا را نمی خوانند! آیا نمی خواهید بدانید که خداوند چه گفته است؟ به نظر من هر شخص باسوادی که به کتاب مقدس دسترسی دارد اگر آنرا با دقت نخوانده باشد، هیچ عذری ندارد اگر در بهشت خدا جایی نداشته باشد. ما وقتی کلام خدا را نمی خوانیم به او بی احترامی می کنیم و غیر مستقیم به او می گوییم که محتاج هدایت او نیستیم و نمی خواهیم او با ما حرف بزند و نمی خواهیم او را بیشتر بشناسیم.


کتاب مقدس تنها کتابی است که می تواند نجات و حیات جاودان و امید واقعی زندگی پس از مرگ و بهشت را به ما ببخشد. کتاب مقدس تنها کتابی است که می تواند قلب سیاه ما را با خون مسیح سفید و پاک سازد، اگر توبه کنیم و به آن ایمان آوریم. کتاب مقدس کتاب نجات است.

کتاب مقدس به ما روش درست زندگی کردن را یاد می دهد. موفقیت واقعی در ثروت یا معروفیت نیست بلکه در زندگی کردن بر طبق تعالیم خداوند. کلام خدا ما را از بدعتها و نبوتهای غلط و تعالیم من در آوردی خودپرستانه محفوظ نگه می دارد.

کلام خدا مثل آینه است (یعقوب 2) و خطاها و اشتباهات ما را نشان می دهد تا ما خود را اصلاح و توبیخ می کند. تمام آن چیزهای که کلام خدا منع کرده و انجام می دهیم گناه است، همچنین تمام آن چیزهایی که کلام خدا به ما گفته که انجام دهیم (مثل كلیسا رفتن، دعا كردن، كلام خدا را خواندن، از روح پر شدن، شاد بودن) و ما انجام نمی دهیم هم گناه است. در خواندن کلام خدا خود را به جای افراد مختلف و شرایط آن زمان بگذاریم تا بهتر کلام خدا را درک کنیم و به خود مربوط سازیم. اجازه دهیم روح القدس بوسیله کتاب مقدس ما را اصلاح کند.


اراده خدا در زندگی های ما این است که شبیه عیسی مسیح شویم و کلام خدا می تواند ما را متبدل سازد و در تقدس و محبت رشد داده و شبیه مسیح سازد. اگر خدا پدر ماست، ما فرزندان باید شباهتی با او داشته باشیم و این شباهت از مشارکت بدست می آید، مشارکتی که در دعا و از طریق کلامش بدست می آید.

1- کتاب مقدس را مرتب و هر روز بخوانیم . شما عزیزان نو ایمان باید یاد بگیرید که همانطور که هر روز 2 یا 3 وعده غذا می خورید و این غذا برای بدن و رشد جسمانی شما لازم و ضروری می باشد به همان شکل برای رشد روحانی خود نیاز دارید که هر روز و به طور مرتب به غذای آسمانی و روحانی دسترسی داشته باشید تا روح شما از آن تغذیه نماید و شناخت و فهم شما افزون گردد . تنها غذایی که خداوند به ما اجازه داده است که برای شناخت او، از آن استفاده نماییم مطالعه متاب مقدس می باشد . پس کتاب مقدس را با نظم و ترتیب بخوانید و هر روز کلام خدا را مطالعه نمایید

2- کتاب مقدس را با نظم و ترتیب خاص خودش بخوانیم . بهتر است که شما عزیزان نوایمان با انجام برنامه ریزی نسبت به مطالعه کل کتاب مقدس در طی یکسال اقدام نمایید و این روال را طی سالها ادامه دهید . حتی ممکن است در ابتدا درک درستی از همه مطالبی که میخوانید نداشته باشید . این موضوع به مرور زمان برطرف میشود و با مطالعه بیشتر و بیشتر و در مطالعات بعدی شما به درک درستی خواهید رسید . بهتر است کتاب مقدس را بر اساس نظم و ترتیبی که دارد مطالعه کنید . کتاب مقدس کتاب فال حافظ یا کتاب استخاره نیست که هر زمان که بخواهیم و هر قسمت را که بخواهیم باز کنیم و بخوانیم . همانطور که پیش تر گفتیم کتاب مقدس دارای روال ، سیر حرکتی و چهارچوب است . بنابراین بهتر است با ترتیب و نظم خاص خودش خوانده شود.

برخی از دوستان اظهار می کنند که در ابتدا عهد جدید را مطالعه می کنند و سپس عهد قدیم را می خوانند . این موضوع ایرادی ندارد اما همانطور که پیش تر نیز ذکر شد بهتراست کتاب مقدس را با نظم و ترتیب خاص خود بخوانید .

3- کتاب مقدس را با دعا بخوانید . لازم است هربارقبل از شروع خواندن کتتاب مقدس با روح القدوس در دعا مشورت کنید و از او بخواهید که کلام خدا را که با مرکب بر روی کاغذ نوشته شده است ، در روح و جسم شما زنده نماید و قدرت درک و فهم کلام را به شما عطا نماید تا در تجربه های روزانه زندگی هم از آنها استفاده نمایید.🙏🙏🙏


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
[ 26 / 9 / 1397 ] [ 0:58 AM ] [ یزدان صفری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]